ÇÖZÜMLER / ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ / Inbound Operasyon

Inbound Operasyon

  • IQpbx : Tamamı ile firmanın ihtiyacına göre kurguladığımız SIP tabanlı iletişim çözümüdür. Proje ekibimiz tarafından firmanın ihtiyacı belirlenir, tüm sistem tasarımı proje ekibimizin yönlendirmesine göre olgunlaştırılır.
  • IQcrm : IQpbx çözümümüze tam entegre olan CRM çözümümüzdür. Bu ürün sayesinde müşteri ile ilgili olan tüm akışlar ve süreçleri takip edilebilir. SMS ve mail entegre modülleri bulunmaktadır. IQcrm 200’den fazla mutlu müşteriye hizmet vermektedir. Tamamen kendi mühendislerimiz tarafından geliştirilmiştir.
  • IQfct : Süreklilik kriteri çok önemli olan projelerde kullandığımız ürünümüzdür. Bu ürünle beraber sabit numaralarda olabilecek aksaklıklarda çağrı akışı GSM şebekesi üzerinden IQpbx’ e veya kurumun mevcut çağrı merkezi platformuna erişimini sağlar. 1 kanaldan-sınırsız kanala kadar projelendirme yapılabilmektedir.
  • IQivr : İnsan gücü dışında, tamamı ile süreçleri robot ortamında tuşlama yapılarak yapay zeka algoritmasında süreçlerin tamamlanmasına imkân verilebilmektedir. Tamamen kendi mühendislerimiz tarafından geliştirilmiştir.
  • IQ0SBC : Kurumsal 444 iletişim numaranızı dijitalleştirin. Türk Telekom Esenyurt ve Ümitköy veri merkezlerinde yedekli olarak tahsisini sağlayın. Siz işinizi büyütürken dijitalleşmenin ve bulut teknolojilerinin tüm avantajlarından yararlanın. Lokasyon bağımsız, fiber, Switch , Router  ve VoIP Gateway donanımlarına ihtiyaç duymadan, kurgulanabilir.
    .

Daha detaylı bilgi için aşağıdaki bağlantıya tıklayarak WhatsApp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.